STRATEGIC MARKETING AS AN ANTI-CRISIS MANAGEMENT ENTERPRISE MANAGEMENT
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive Info| Field | Value | |
| Title |
STRATEGIC MARKETING AS AN ANTI-CRISIS MANAGEMENT ENTERPRISE MANAGEMENT
СТРАТЕГИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ КАК ИНСТРУМЕНТ АНТИКРИЗИСНОГО УПРАВЛЕНИЯ ПРЕДПРИЯТИЕМ СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ |
|
| Creator |
ГЛУХЕНЬКА, М. В.; Національний авіаційний університет
|
|
| Subject |
strategic marketing; crisis management; marketing complex; tools
38.984 стратегический маркетинг; антикризисное управление; комплекс маркетинга; инструменты 38.984 стратегічний маркетинг; антикризове управління; комплекс маркетингу; інстументи 38.984 |
|
| Description |
The role of strategic marketing is analyzed as a way of preventing bankruptcy and overcoming crisis phenomena in the system of crisis management of an enterprise under unstable economic conditions.
Проанализирована роль стратегического маркетинга как способ предотвращения банкротства и преодоления кризисных явлений в системе антикризисного управления предприятием в нестабильных условиях хозяйствования Проаналізовано роль стратегічного маркетингу як спосіб запобігання банкрутству та подолання кризових явищ у системі антикризового управління підприємством за нестабільних умов господарювання. |
|
| Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|
| Contributor |
—
— — |
|
| Date |
2020-03-20
|
|
| Type |
Рецензована стаття
|
|
| Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
| Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SR/article/view/14514
|
|
| Source |
Стратегія розвитку України; № 2 (2019); 129-134
Strategy of Ukraine. Economics, sociology, law; № 2 (2019); 129-134 Стратегия развития Украины. Экономика, социология, право; № 2 (2019); 129-134 |
|
| Language |
uk
|
|
NAU Harvester System